FAQ - Frequently asked questions
FAQ
Hvad er inkluderet?
På alle vores kurser er der inkluderet forplejning i løbet af dagen.
På vores internatkurser er der inkluderet samme forplejning som dagskurserne. Herudover overnatning i dobbeltværelse, 2-retters middag og adgang til spa-afdeling.
Hvordan betaler jeg?
Når du har tilmeldt dig et kursus, sender vi en faktura. Offentlige organisationer faktureres via EAN nr, som kan noteres under tilmelding. Når betalingen er modtaget, vil du få en mail om, at tilmeldingen er registreret. Du vil få mere information om kurset ca. 14 dage før kursusstart.
Hvis kurset ikke får nok tilmeldinger, informeres du om dette, og kursusgebyret refunderes.
Er der tilmeldingsfrist?
Ja, tilmeldingsfristen er ca. en måned før kursusstart. Hvis tilmeldingsfristen er overskredet, er du velkommen til at sende en mail og spørge, om der er flere pladser.
Hvad hvis jeg ikke kan deltage på et kursus, jeg har tilmeldt mig?
Hvis der er ventelister på kurset, vil vi tilbyde en anden din billet, og du vil få refunderet din kursuspris. Du er også velkommen til at sælge din billet til en kollega e.l.. I så fald skal du informere os om, hvem der kommer i stedet for dig.
Hvad med kursusmaterialer?
Efter endt kursus kan du få tilsendt slides osv. Du vil også modtage et kursusbevis.